wtorek, 14 maja 2013

                          Zróbmy coś dobrego dla innych



"Człowiek jest wspaniałą istotą nie z powodu dóbr,jakie posiada , ale jego czynów. Nie ważne to co się ma, ale czym się dzieli z innymi"


 Czasem w prosty sposób możemy pomóc, wystarczy trochę odwagi i dobrych chęci.
Mój pomysł na niewielką pomoc zrodził się już 2 lata temu, kiedy byłam u swojej fryzjerki. Na głowie miałam już wszystkie fryzury jakie można sobie  tylko wyobrazić. I fryzjerka za proponowała mi zapuszczanie włosów w tym samym momencie pomyślałam kiedy to było, jak miałam długie włosy.Nie byłam do końca przekonana do puki nie powiedziała mi że mogę   je później obciąć i oddać na peruke dla kobiet chorujących na raka. I tak postanowiłam wyhodować długie zdrowe włosy z myślą że mogą komuś się przydać. Dla nas to tylko włosy ale dla chorującej kobiety to aż włosy. 
I nadeszła chwila odpowiedniej długości włosów. Znalazłam fundacje, która za darmo oddaje zrobione peruki dla kobiet. Pod nazwą rak n roll.
Przeczytałam jakie są wymagania i zadzwoniłam do fryzjera umówić się na obcięcie włosów. 


Po obcięciu zapakowałam do koperty moje zdrowe włosy i wysłałam na podany adres organizacji.

Uczucie wspaniałe, że dzięki mojemu wcale nie wielkiemu wyczynowi pomogę komuś przejść przez trudne chwile. 
Tak jak już wspomniałam nie potrzeba wielkiego wysiłku aby pomóc innej osobie tylko chęci ,zaangażowania.
 Pomoc kojarzy się Nam tylko z dawaniem pieniędzy. A przecież czasem wystarczy po prostu podać komuś pomocną dłoń. W grupie siła 

Jeśli ktoś ma już dosyć długich włosów a nie jest do końca przekonany polecam odwiedzenie głównej strony rak n roll  kliknij aby przejść na stronę może oni cie przekonają.

W podziękowanie dostałam list ale to nic się ma do uczucia towarzyszącemu kiedy pomagamy innym.


2 komentarze:

  1. Dziękuję Ci Kochana za ten piękny gest. Wiem, co czują kobiety,które z powodu choroby obawiają się utraty włosów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje kochana. I moge sobie tylko wyobrazić jak cieżka jest walka.
    Mam na dziejem że ktoś bedzie miał piekne chwilowe włosy ;-)

    OdpowiedzUsuń