piątek, 7 lutego 2014

              Mleko Mleko z migdałów i coś jeszcze


Mleko migdałowe ma działanie alkalizujące czyli zasadowe pozwoli nam to zachować równowagę.

Składniki
dużo uśmiechu 
1 szklanka namoczonych migdałów na noc
2-3 szklanki dobrej wody
szczypta soli
Blender
Wszystkie składniki mieszamy w blęderze aż powstanie mleko.


Kiedy wszystko będzie dobrze wymieszane, przecedzamy nasze mleko ja użyłam pieluchy tetrowej.


I oto jest pyszne mleko,
 można go posłodzić agawą, miodem, itp.
Resztę pozostałą po mleku używamy np. na ciastka lub wytrawnie do kotletów lub do zrobienia sera.
w następnym poście podam przepis na resztki.

A  teraz pyszny koktajl.


2 szklanki naszego mleka
szklanka mrożonych czarnych porzeczek
1 łyżka nasion chia


Wszystko miksujemy i dodajemy agawe lub wcześniej namoczone w gorącej wodzie 3 daktyle.


Pysiota.

Tak sobie pomyślałam, że to świetny pomysł na walentynki dla wszystkich których kochamy.
Przychodzimy z mlekiem i owocami 
obdarowujemy ukochanych pysznym zdrowym
koktajlem zrobionym na miejscu.
Pozdrawiam







1 komentarz:

  1. Znalazłam u Ciebie coś zbawiennego dla mojego żołądka - mleko migdałowe. Koniecznie muszę spróbować. Pozdrawiam Monika :)

    OdpowiedzUsuń