środa, 5 czerwca 2013

            Kolorowe naleśniki
                    


Ciasto na naleśniki trochę zmodyfikowałam ponieważ są to naleśniki na wytrawnie bogate w białko.
Potrzebujemy 
1,5 szklanki przegotowanej wody
tyle mąki z ciecierzycy aby powstało ciasto naleśnikowe.
doprawiamy solą, pieprzem, i kurkumą.
Wszystkie składniki mieszamy i smażymy.


Najważniejsze to farsz
przegotowanie
Pieczarki 
1 cebula czerwona
szpinak
pomidorki koktajlowe
ząbek czosnku
4 jajka eko
0,5 szklanki kukurydzy konserwowej eko
2 rodzaje serów kozich ja dałam pleśniowy i twardy.

Pieczarki cebule kroimy w paski i na odrobinie wody podduszamy.
Kiedy zmiękną dodajemy szpinak i dusimy 10 min nie za długo.
W warzywach woda ma wyparować.


Na gotowe naleśniki nakładamy farsz oraz ugotowane na twardo jajka, pomidor, które kroimy w paski i dodajemy sery.


Naleśniki zawijamy i podsmażamy z obu stron.
Podajemy z sosem czosnkowo - bazyliowym,
mały jogurt naturalny
2 ząbki czosnku przeciśnięte 
szczypta soli 
szczypta suszonej bazyli
mieszamy wszystko 


Sos lepiej jest przygotować trochę wcześniej żeby składniki się " przeżarły"

Można i tak  jak ktoś lubi brudne ręce



plus sos do środka.
Ja naleśniki zaserwowałam ze szparagami zrobionymi na parze polane olejem sezamowym na zimno tłoczonym.
Korzystajmy z sezonu na szparagi jak kto woli, można je "upchać" do środka naleśnika.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz