poniedziałek, 10 czerwca 2013

                       Raz w roku każdy ma swój dzień




Mój wypada właśnie dziś.

 Dla nie których to tylko kolejny rok w metryce lub kolejny zwykły dzień.
 Nie dla mnie.
 Ja czuje jakbym co roku przychodziła od nowa na świat. 
Właściwie to do końca nie myśle o sobie tylko o mojej dzielnej mamie, której życie przewróciłam do góry nogami.
W dzisiejszym dniu do pełnego szczęścia brakuje mi tylko moich bliskich rodziny i przyjaciół, których nosze bardzo głęboko w sercu.
Korzystając z możliwości dziękuje wszystkim za życzenia.
Mój poranek zaczął się bardzo przyjemnie.






To co cenie najbardziej to ludzką prace.
 O to moja poranna niespodzianka.
Dla tych co znają mnie dobrze wiedzą, że Czesław Niemen to mój świat, dodatkowo dostałam pięknie ręcznie robione kolczyki ze szkła już je uwielbiam.
życzę wszystkim miłego szczęśliwego dnia !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz