piątek, 20 czerwca 2014

                                                   Będzie się działo


Nie wytrzymała bym nie podzielą się z Wami moim urodzinowym prezentem.
Ci którzy, do mnie często zaglądają wiedzą że zdrowy tryb życia i odżywianie jest dla mnie jak przygoda bez końca w związku z tym mój przyjaciel i partner życiowy moja leprza połowa obdarowała mnie przepięknym wyjazdowym prezentem.
Spotkanie z Dr. Brianem Clementem człowiekiem niezmiernie wielkim w moich oczach jeśli chodzi o odżywianie i zdrowy tryb życia.
Dr. Brian jest głównym dyrektorem instytutu zdrowego żywienia na Florydzie oraz autorem wielu książek niestety nie przetumaczonych.

Dziele się z Wami moją ekscytacją jeszcze tylko 2 dni.
 Mam nadzieje  przywieść wiele nowości i świeżości z którymi  będę mogła się dzielić.
Tematem wykładu odżywianie  żywym jedzeniem, detoks oczyszczanie i eliminacja.
Ale super.
A tym czasem przesyłam małe co nieco 
co ma do powiedzenia Dr. Brian jest także świetnym mówcą można go słuchań i słuchać ....


I trochę o instytucie 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz